Bestellen, aanpassen of annuleren
Terug naar de klantenserviceHet kan gebeuren dat je je bestelling wilt annuleren omdat je het verkeerde artikel besteld hebt, of omdat je toch spijt van je aankoop hebt. Annuleren kan alleen als je bestelling in magazijn nog niet verlaten heeft. Als jouw bestelling als door de vervoerder is meegenomen, kan je hem het beste weigeren aan de deur. Indien je de bestelling al in huis hebt, neem dan even contact op, dan verzorgen wij een retourlabel zodat de bestelling terug naar het magazijn verzonden kan worden.
Je geplaatste bestelling kunnen wij voor je aanpassen. Stuur daarvoor even een berichtje naar service@obatala.nl en vermeld daarbij je bestelnummer en wat je graag aangepast zou willen hebben. We passen dit graag voor je aan, maar mochten we nog vragen hebben kan het zijn dat we even contact met je opnemen.
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je al bent ingelogd met je Obatala Coffee account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.