Betaling mislukt of geweigerd
Terug naar de klantenserviceHet kans soms tot een uur duren, vooral bij drukte, voordat de betaling helemaal verwerkt is en de orderbevestiging verzonden is. Controleer voor de zekerheid ook altijd even je spam filter of je box voor ongewenste emails. Het kan zijn dat je de orderbevestiging per abuis daar terecht is gekomen. Heb je na een uur nog steeds geen bevestiging? Controleer of het bedrag al van je rekening is afgeschreven en neem contact met ons op, hou je ordernummer bij de hand.
Indien het bedrag niet is afgeschreven bij je bank, dan is de betaling mislukt. Bestel het product dan opnieuw.
Daar kunnen diverse oorzaken voor zijn. Dit kunnen we helaas niet met je delen om de bescherming tegen fraude voor jou en ons optimaal te houden. We begrijpen dat jij toch graag je bestelling wilt afmaken, kies daarom voor een andere betaalmethode of neem contact met ons op.
De meeste betalingen worden automatisch goedgekeurd. Echter bij creditcard betalingen is het wel eens nodig deze handmatig goed te keuren. Dit doen we om fraude te voorkomen zodat je bij Obatala Coffee altijd veilig kunt kopen. Op die manier maken we samen een vuist tegen fraudeurs.