Voorwaarden reparatie
Terug naar de klantenserviceSorry! Dan kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Zorg dat je binnen 24 uur een melding maakt per email naar service@obatala.nl op die manier kunnen we de vervoerder aansprakelijk stellen voor de schade.
Vermeld daarbij altijd je bestelnummer, en het liefst foto's van de verpakking waar het verzendlabel zichtbaar op is. Ondertussen gaan we natuurlijk aan de gang om onbeschadigd product naar je te krijgen.
In veel gevallen kunnen we het product alsnog voor je repareren. We maken hier dan een prijsopgave van voor je. Neem even contact op en we kijken samen naar een oplossing.
Bij Obatala Coffee ben je verzekerd van minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten voor elke aankoop. We verkopen vele producten die een nog langere garantie bieden, dit staan dan vermeld bij het product.
Als het product door je eigen toedoen niet meer werkt, dan noemen we dat gebruikersschade. Gooi je steentjes in plaats van koffiebonen in de koffiemolen? Dan gaat 'ie waarschijnlijk stuk en valt dat onder gebruikersschade. Natuurlijk kunnen we dit voor je repareren, maar dan valt het niet onder de garantie, we kunnen hier dan een prijsopgave voor maken.