Bestellen
Betalen
Bezorgen en ophalen
Retourneren en ruilen
Stappen in het reparatieproces
Terug naar de klantenserviceWie repareert mijn product?
Afhankelijk van het type product en het probleem, kan het zijn dat Obatala Coffee zelf het product voor je hersteld, op locatie bij jou of na ophaling bij ons op locatie.
Anders sturen we het product op naar onze leverancier, waarbij het product gerepareerd kan worden of vervangen voor een nieuwe.
Repareren jullie het product bij mij op locatie, of moet ik het opsturen?
In de meeste gevallen zal het product opgestuurd dienen te worden. Afhankelijk van het product kan het zijn dat we het komen ophalen, of dat een reparatie op locatie makkelijker is.
Wie houdt me op de hoogte van de reparatie?
Wij houden je altijd op de hoogte over het reparatieproces. Dit gaat via ons ticketsysteem, dus mocht je in de tussentijd vragen hebben over je reparatie, reageer dan altijd op het bestaande ticket. Op die manier houden we het voor jou en ons overzichtelijk.